najdete nás na facebooku

Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

 

Ticket

Pro větší operativnost jsou vystavené lodní lístky zasílány emailem. Cestovní organizace provede podle Vašich požadavků u přepravní společnosti rezervaci, ta zašle zpět cestovní organizaci e-ticket, který zašle lodní lístky klientovi. Takto vystavené lodní lístky jsou originálem, jsou vystaveny na jméno klienta, obsahují číslo lodního lístku, jeho celkovou cenu, datum rezervace a jméno a číslo zprostředkující cestovní organizace. V den vašeho odjezdu se s tímto lodním lístkem prokážete přímo na parkovišti odbavovacího terminálu, kde probíhá prezentace před naloděním. Vaše vstupní karta na loď vám bude vydána ihned.

Jak správně změřit rozměry mého dopravního prostředku?

 

Děti

Děti jsou na palubě šťastné. Na některých linkách jsou pro ně přichystány dětské herny. Přizpůsobili jsme pro ně i restauraci. Děti mladší 14-ti let nemohou cestovat sami. Děti mladší 14-18-ti let musí mít souhlas rodičů, že mohou cestovat sami, který naše lodní společnost vyžaduje.

Domácí zvířata

Vaši čtyřnozí miláčci jsou na našich palubách vítáni. Mohou vás doprovázet všude (s vyjímkou restaurací!). Musíte mít pro ně vystavený očkovací průkaz ne starší 3 měsíců. Náhubek je povinný.

Informace

Personál přijímací přepážky, ubytovací důstojník a jeho spolupracující personál odpoví na všechny vaše dotazy. Informační kniha je vám k dispozici na každé lodi.

Ztráty a nálezy jsou registrovány na vedení lodní společnosti.

Potřebuji vyměnit peníze !

Na každé lodi je vám k dispozici směnárna s vyjímkou Corsica Express. Nejčastěji používané platební karty jsou akceptovány ve všech restauracích a ve všech buticích.

Všechna naše zavazadla jsou v autě !

Nezneklidňujte se, všechny přístupy na autopaluby jsou během plavby uzavřeny. Doporučujeme vám si předem připravit samostatné zavazadlo s věcmi, které chcete mít během plavby u sebe.

Mám malý (velký) hlad

Sendviče s kachní paštikou, kavárny a restaurace jsou připraveny na každé palubě a jsou vám s radostí k dispozici v každou dobu !

Jsem postižený

Při rezervaci nás informujte o vašem postižení, taktéž při nalodění informujte lodní personál, který se vám bude snažit zpříjemnit Vaši cestu.